Warning: Creating default object from empty value in /home/rilo2496/public_html/wp-content/plugins/cleaner-gallery/cleaner-gallery.php on line 84
Mixul de marketing in lumea handmade – Pretul III | ILoveHandmade.ro ®

aboneaza-te la RSS Feed

calatorie Romania

Wednesday, December 13, 2017

Mixul de marketing in lumea handmade – Pretul III

Adaugat de ILoveHandmade.ro ® in 13/12/2009

Astazi abordam a doua si cea mai importanta categorie de preturi, si anume cea cu amanuntul, adica pretul pe care il afisam pe site-uri noastre si pe la targuri, pentru consumatorul final.

Pentru calcularea pretului cu amanuntul este nevoie sa adaugi costurile vanzarii produselor tale, indifferent de modalitatea de vanzare abordata (targuri, online, magazin propriu etc). Pretul cu amanuntul poate fi dublul pretului cu ridicata sau poti adauga un anumit procent.

Nerecomandata, dar probabil cea mai utilizata metoda este cea a stabiliri preturilor‚ dupa ureche’- cam cat ar costa o anumita bijuterie.

In stabilirea si calcularea preturilor pentru bijuterii este bine sa ti cont si de pretul pietei. Pretul bijuteriilor tale trebuie sa fie in concordanta cu ceea ce isi permite si poate fi sustinut pe piata careria te adresezi. Daca esti la inceput poti cere un pret mai mic pentru creatile tale, ca apoi acesta sa creasca pe parcurs ce te dezvolti si devii mai cunoscut pe piata.

Tot in strategia de pret poti include reduceri, diferite promotii, discounturi pentru achizitionarea mai multor produse. Pentru cei care vand in mediul online este important sa oferi mai multe forme de plata clientilor, pentru ca acestia sa poata alege ce este mai convenabil pentru ei.

Mai sunt si alte metode, le poti gasi in carti de specialitate, pe Internet sau poti gasi mici programele in care introduci datele necesare si ele calculeaza preturile. Fiecare artizan isi stabileste preturile prin metoda care i se potriveste mai bine.

Am vrut ca prin acest articol sa arat ca stabilirea atenta a preturilor produselor noastre este importanta si ca ne poate ajuta sa obtinem profit, sa putem continua ceea ce facem si sa ne vindem mai bine produsele. Sper ca am reusit, chiar si in mica masura. Voi ce metoda utilizati pentru stabilirea preturilor?

Articol trimis de Anca Boeriu: http://bo3mia.blogspot.com/

Articole pe aceeasi tema...

Daca ti-a placut acest articol, aboneaza-te la newsletter aici!

home | top